onsdag 16 mars 2016

Homestyling och uterum...

...den kombinationen 
har det varit här idag.
En timmes promenad i solen 
för att ladda upp dagen,
skickat in en universitetsansökan
 som speciallärare,
blivit piggare efter att ha 
legat i feber och huvudvärk,
njutit i mitt uterum 
som flödat i sol,
arbetat med den underbara
 tjejen Suss vardagsrum.
Kika in på hennes fina blogg





Zebran på väggen är ett fynd jag gjorde på butiken Dollarstore i vintras för ca 200 kr,egentligen en matta men jag såg tavla ;)




En dag med härlig energi 
och gott och blandat ;)
Det har jag lärt mig
 med åldern om livet...
om en dag är skit 
så är det bara att rikta in sig
 på nästkommande dag,
som oftast blir mycket bättre ;)




Zelected By Houze bjuder på så mycket snygga korgar i senaste kollektionen.




Första dagen vi åt ute på inglasningen,
det smakade extra gott!




Jag är så tacksam för att vårt gamla skåp fick sin plats i uterummet, hade inte hjärta att sälja bort det.






Buddha och krokodilen Kaj chillar i solens strålar.








PUSS & KRAM PÅ ER ALLA UNDERBARA!
Ha en mysig kväll/ Jane

2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så mysigt i ditt uterum! Jag väntar med spänning på dina idéer ;) Hoppas du kryar på dig snart och så bra du skriver, yssnar på dina ord, hade en skitdag igår men denna dagen känns lite bättre. Kram Suss

Lyckliga Hem-Inspirerar sa...

Tusen tack gulliga Suss!
Jag hoppas du fått mejlet ;)

Kram Jane